Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2016

Summer is coming???!!!




Lets see.....

Μου ήρθε η σκέψη από εχθές μπήκαμε στο δεύτερο μήνα του 2016 
μήπως πρέπει να ξεκινήσουμε?? OK όχι εντατικά άλλα πότε είναι η σωστή στιγμή? 
ένα μήνα πριν??
Summer is coming!! 
Θέλει πολύ καιρό ακόμα??!!!
 i dont think soοο!!
Eχω δοκιμάσει και ακριβές κ πολύ κατά πολύ ακριβές κρέμες σαπούνια λοσιον 

για την κυτταρίτιδα και διάφορα δεν έχω δει .

Στις συγκεκριμένες όμως πιστεύω ότι κάτι γίνεται ..


TIP.1 Αν είσαι ανοιχτόχρωμη στο δέρμα μην σε τρομοκρατήσει
 αν αρχίσεις να κοκκινίζεις έτσι γίνεται δουλειά!!!

ΤΙP.2 Μην την βάζεις συνεχεία άσε το δέρμα σου να αναπνεύσει 

το μόνο που θα καταφέρεις είναι να συνηθίσει και να μην σου κάνει τίποτα!!

TIP.3 Kανε υπομονή έχω γνώστες που μου έλεγαν ότι έβλεπαν διάφορα 

στον ένα μηνά εγώ πάλι έβλεπα μετά τους δυο 

*Έχω δοκιμάσει την κρέμα από την συγκεκριμένη σειρά δεν την 
συνιστώ θεωρώ ότι δεν κάνει τόση δουλειά όσο ο όρος και το gel

Άρα μήπως είναι καιρός να ξεκινήσουμε σιγά σιγά?? !!! 

*Ο Εντατικός Ορός κατά της Κυτταρίτιδας BODYSHAPE περιέχει
 ένα ισχυρό συνδυασμό ενεργών συστατικών που βοηθά την 
καταπολέμηση της 'όψης φλοιού πορτοκαλιού' 
και βελτιώνει τη σφριγηλότητα του δέρματος μόνο μετά από 10 ημέρες.


*Το Αποσυμφορητικό Gel Cellufight είναι ένας θερμός 
και ισχυρός συνδυασμός φυσικών εκχυλισμάτων 
και ενεργών συστατικών που βοηθά στη μείωση της κυτταρίτιδας 
και της περιφέρειας των μηρών και των γοφών.

2 σχόλια:

  1. Exw parei to cellufight,oxi to bodyshape ki eixa dei diafora stin prwth vdomada(mikro) gt eixa megalo provlima.Ama dokimaseis to bodyshape pes mas!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και τα δυο κάνουν για μένα καλή δουλειά, το bodyshape το βάζω σαν εναλλακτικό για να μην συνηθίζει το δέρμα μου θεωρώ πως είναι αρκετά κalo σε συνδυασμό όμως με το gel!!! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή