Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2016

CC Cream L’Oreal Paris


Όταν βάφεσαι συνέχεια κάποια στιγμή θα σε κουράσει, θα έρθουν μέρες που θα θέλεις απλά να βάλεις μια ενυδατική, λίγο concealer όπου χρειάζεται, την μασκαρά σου και έφυγες 
(για μένα βέβαια +φρύδια τι να κάνουμε δεν είμαστε από τις τυχερές, but who cares). 
Είναι μέρες που απλά δεν θες να νιώθεις το πρόσωπό σου βαρύ και στημένο με το τόσο μακιγιάζ, θέλεις απλά να είσαι λίγο πιο φυσική.!! 
Επιτέλους βγήκε και κάτι διαφορετικό, είχαμε κολλήσει με αυτές τις BB Cream και τα αποτέλεσμά τους?
 Εμένα προσωπικά δεν μου άρεσαν καθόλου, η μάλλον 
στο πρόσωπό μου δεν άρεσαν καθόλου (αυτό πιστεύω ξέρει καλύτερα και από εμένα). 

Βγήκε λοιπόν η CC Cream της L’Oreal Paris σε δυο χρώματα ανάλογα με το πρόβλημά σου. 
Καθώς τις απλώνεις στο πρόσωπό σου αυτές αλλάζουν χρώμα και σου διορθώνουν αμέσως ατέλειες, δυσχρωμίες, θαμπάδα και σου δίνουν ένα ωραίο ομοιόμορφο και δροσερό nude look.

  •  Μοβ κρέμα CC που είναι κατά τις θαμπάδας του προσώπου (anti-dullness)

  •  Πράσινη κρέμα CC που είναι για τις κοκκινίλες  του προσώπου (anti-redness)

*Εγώ προσωπικά λατρεύω την πράσινη κρέμα (anti-redness) !!!
  Ready?! Lets Go!!xxx

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου