Πέμπτη 11 Φεβρουαρίου 2016

Adriana Karembeu Paris * MINI REVIEW

Κρίμα...

Χειρότερα προϊόντα μακιγιάζ αλήθεια δεν έχω ξανά δει.!!

Δεν ξέρω γιατί τα πουλάνε ακόμα και ποιος τα αγοράζει??  
Γράψτε λάθος γιατί τελικά ξέρω... είναι τα άτομα σαν και μένα που τα αγοράζουν, για να καταλήξουν στο τέλος στο τσαντάκι με τα παλιά προϊόντα !!! Υπέροχα!!!  Γνωρίζω προϊόντα που είναι και πιο φθηνά και πιο καλα π.χ.essence πολύ καλύτερα και σε θέμα απόδοσης και διάρκειας!!! 

Δεν ξέρω μπορεί εσείς να έχετε μείνει ικανοποιημένες από αυτά τα προϊόντα η από κάποια σκιά, πούδρα (και αν ναι, θα ήθελα να μου πείτε, μήπως έπεσα εγώ έξω η πήρα σκάρτη παρτίδα... i dont know) αλλά εγώ έμεινα ακριβώς το αντίθετο .!!
Ίσως και αν το σκεφτείς μπορεί και για αυτό να τα έχουν σε μια μόνιμη προσφορά 
+1 δώρο δεν εξηγείται αλλιώς!! 
Μετανιώνω που άφησα την κοπέλα να με πείσει να τα πάρω!! 

THE MASCARA MASCARA - PLUM (ΜΩΒ)+(ΚΑΦΕ)

Η μάσκαρα δεν είχε μέσα σχεδόν καθόλου προϊόν, ήταν σαν να μην έβαζες τίποτα,σου άφηνε πάνω στις βλεφαρίδες υπολείμματα, και όσες φόρες και αν έβαζες δεν έβλεπες κάποια διαφορά. Το ίδιο ισχύει και για την καφέ !!

Lip Stick MATTE 04 

Τώρα για το κραγιόν δεν έχω πολλά να πω μέτριο, ένα κεραμιδί χρώμα που τελικά στο μαγαζί έμοιαζε διαφορετικό, από διάρκεια δεν κρατάει και πάρα πολύ.

* η αλήθεια να λέγεται πάντως και τα τρία προϊόντα μύριζαν υπέροχα!!

Παίρνεις κάτι όμως μόνο για αυτό το λόγο?? 
αν σκεφτόμαστε να αγοράσουμε κάποιο άρωμα εννοείται αλλιώς...

I don't think so!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου